Geo
5-წლიანი მოღვაწეობის შემდეგ შეკეთებისა და დალაგების სერვისების გამოძახების აპლიკაციამ რებრენდინგი განიცადა.
27/11/2024
5-წლიანი მოღვაწეობის შემდეგ შეკეთებისა და დალაგების სერვისების გამოძახების აპლიკაციამ რებრენდინგი განიცადა.
პროფი ქართულ ბაზარზე საკმაოდ ხმაურიანად შემოვიდა. მან მოცემულობა, რომ საქართველოში სახლის საქმეების მოსაგვარებლად პროფესიონალის პოვნა რთულია, მითად აქცია და შექმნა აპლიკაცია, რომლითაც მომხმარებლები სახლიდანვე იძახებენ ხელოსნებს, დიასახლისებს, სანტექნიკოსებს, IT სპეციალისტებსა და ქიმწმენდის სერვისს და მათ მოსაძებნად ელიავაზე სიარული, ან მეგობრებთან გაკითხვა აღარ უწევთ.
ასევე პირდაპირი გაგებით ხმაურიანი იყო პროფის პირველი რეკლამაც, საიდანაც “პროფი შეაკეთებს, პროფი დაგილაგებს” ფრაზა დღემდე მელოდიურად ჩაგვესმის თითქმის ყველას.
თუმცა დადგა ის დროც, როდესაც პროფი თვითონ გახდა შესაკეთებელიც და დასალაგებელიც, რასაც მარკეტინგულ ენაზე რედიზაინი ჰქვია.
ბრენდის მისია და სტრატეგია არ შეცვლილა - ადამიანებისთვის კომფორტის შექმნა და მომსახურების სფეროში მაღალი სტანდარტების შენარჩუნება კვლავ უპირველესია. ასევე უცვლელია მისი საკომუნიკაციო ტონი - პროფი დღესაც პირდაპირი, ახალგაზრდული და სხარტია.
პირველ რიგში ლოგო და ვიზუალური იდენტობა. წარსულში პროფის ცივი ფერები ახასიათებდა, რაც მომხმარებლეთან თითქოს ხელოვნურ ბარიერს წარმოქმნიდა. დღეს კი პროფის ფერები გაცილებით თბილია - მუქი და ღია მწვანის კომბინაცია მეტ სანდოობასა და დაცულობის შეგრძნებას აღძრავს. ასევე ლოგო ტიპოგრაფიული გახდა, და კომპანიის სახელსა და checkmark ნიშანს აერთიანებს
ლოგოს ცვლილებას მოჰყვა აპლიკაციის განახლებაც. მომხმარებელი ყველაზე მეტ ცვლილებას სწორედ აქ შეამჩნევს: აპლიკაციის შიდა ინტერფეისი ძველს აღარაფრით ჰგავს, რადგან იგი თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად შეიცვალა, თანაც ახლა აპში ნავიგაცია გაცილებით მარტივი და ლოგიკური გახდა. მაგრამ საქმე მხოლოდ დიზაინში არაა - მას ახალი ფუნქციონალებიც დაემატა!
პროფესიონალ დამლაგებელსა და ხელოსანს მიჩვევა სცოდნია. ლოგიკურია, რომ როცა კმაყოფილი ხარ კონკრეტული პირის მომსახურებით, შემდგომშიც მისი გამოძახება გინდა. ამიტომ აპლიკაციას დაემატა ასეთი ფუნქცია, რომ თუ პროფესიონალს 4 ან 5 ვარსკვლავით შეაფასებთ, მასთან პირადი ჩათი გექნებათ და მაგალითად დამლაგებელი ამჟამად თუ დაკავებულია, პირადად ჰკითხავთ როდის ექნება თავისუფალი დრო.
აპლიკაციის ძველ ვერსიაში მაგალითად ასე იყო, რომ სანამ პროფესიონალს არ აირჩევდი, მანამდე შეკვეთის საბოლოო ფასი არ იცოდი. პროფესიონალის არჩევა კი ერთ-ერთი ბოლო ეტაპია აპლიკაციაში. პროფის რედიზაინის შემდეგ კი ეს დისკომფორტი მოიხსნება და შეკვეთის საშუალო ფასი წინასწარ, პროცესის დასაწყისშივე გექნებათ მოცემული.
იმ შემთხვევაში, თუ, მაგალითად, ელექტრიკოსმა საქმე კარგად შეასრულა და გინდათ რომ სახლში თაროების დამონტაჟება, ან ტელევიზორის შეკეთება ისევ მას დაავალოთ, აღნიშნული პროფესიონალის პროფილზე ამიერიდან საშუალება გაქვთ ნახოთ, შეუძლია თუ არა მას ამ და კიდევ სხვა სერვისების შეთავაზება.
Subscribe to the Profy newsletter
Never miss out on the latest home improvement tips, exclusive offers, and expert advice